Pagina's

maandag 7 januari 2013

De vakantie


Jullie hebben waarschijnlijk heel wat leuke dingen meegemaakt tijdens de vakantie. Sneeuwmannen maken dat was niet mogelijk maar er waren heel wat andere toffe activiteiten. In de klas werd ik warm van al jullie verhalen. Jammer dat de vakantie al gedaan is ...

Hallo,
Ik ben Nienke en ik heb een hele leuke vakantie gehad. 
Ik heb veel cadeautjes gekregen onder de kerstboom. 
En ik ben met mijn moeke en bompa en neef en nichtjes naar het poppentheater geweest.
De volgende dag bleef Rania spelen en dat was leuk!
Die avond mocht ik bij familie blijven slapen.
Deze vakantie heb ik ook mijn oorbellen laten schieten en zijn we naar de Quick geweest.
Verder ben ik nog met Kamiel en Michiel naar de Efteling geweest. Dat was een keitoffe dag!

Ik ben ook met mijn papa en zusje gaan schaatsen. Dat ging heel goed. Het verjaardagsfeestje van mijn neefje was het laatste leuke van de vakantie.
Leuke vakantie hé ...
Doei!!

Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...