Pagina's

dinsdag 4 december 2012

Morgen


Uit de musical Annie - die wij gaan bekijken op dinsdag 8 januari 2013! - is dit het liedje "Morgen".

Nu schijnt ze nog vaag, maar morgen
komt de zon weer op, dus wacht op morgen,
als ze schijnt.
Dus denk ik vandaag aan morgen,
aan de zon en deze dag vol zorgen,
die verdwijnt.

Voelt de dag van vandaag weer traag en eenzaam?
Ik sta op en ik kijk gelijk vooruit!
Ooh ...

Dus denk ik vandaag aan morgen. Elke dag verandert ooit in morgen. Dus ik lach.
Want morgen komt morgen, dus hoop ik op morgen,
dan komt er een nieuwe dag.

Voelt de dag van vandaag weer traag en eenzaam?
Ik sta op en ik kijk gelijk vooruit!
Ooh ...

Dus denk ik vandaag aan morgen. Elke dag verandert ooit in morgen. Dus ik lach.

Want morgen komt morgen, dus hoop ik op morgen.
Dan komt er een nieuwe dag.

Want morgen komt morgen, dus hoop ik op morgen.
Dan komt er een nieuwe dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...