Pagina's

donderdag 13 december 2012

Het been


 
Vandaag, tijdens de middag, bezeerde Erynn haar been. Maar wellicht is het niet zo erg als wij dachten. Ze schrijft:

Dag meester.
Mijn been doet niet meer pijn.
Maar als ik stap dan wel.
We waren naar het ziekenhuis gestapt.
We gingen naar spoed.
Mama belde aan zodat er iemand kon komen.
Maar niemand kwam.
Toen gingen weg, maar er kwam een meneer aan.
Die zei: Moet ik iemand bellen voor de spoed?
En die had dus gebeld en er kwam nog niemand.
Toen zei ik: Mama, ik wil toch naar huis. En toen waren we naar huis gestapt.
Het op en af stappen van de fiets was wel moeilijk maar het is toch gegaan.
Da-ag, meester Marc en klasgenootjes!

Groetjes van Erynn.

1 opmerking:

  1. ik ben het zelf Erynn ik zit nu in het gips het doet wel wal wat pijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...