Pagina's

zaterdag 15 december 2012

Het been (2)

'Breaking News'
Het been van Erynn is dan tóch gebroken!

Hallo allemaal.
Ik ben vandaag (14/12) naar het ziekenhuis geweest.
Mijn been is gebroken.
Dus ik lig nu in het gips.
Mijn mama en mijn bompa hebben een rolstoel gehuurd.
Ik moet 4 weken in het gips blijven.
En vanavond komen bomma, bompa, de broer van mijn mama en mijn neven.
En ik mocht al de kleur kiezen. Ik heb de kleur blauw.
Da-ag!

Groetjes van Erynn.

Oei, da's geen goed nieuws, Erynn.
Maar je been doet nu geen pijn meer, hoop ik?
Kleur blauw ...
Bedoel je zoals hier?

2 opmerkingen:

  1. hahahahah grappig maar ook erg voor het hondje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. maar ik kom ook maandag naar school met de rolstoel dag

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...