Pagina's

zaterdag 15 december 2012

Een berichtje


Anissa gaf mij dit briefje. Ze schreef het op papier en vroeg me het briefje op de blog te plaatsen. Kinderen die minder tijd hebben, geen computer hebben thuis of liever schrijven. Mogen altijd een verslagje afgeven op papier. Op deze manier krijgt iedereen de kans om reporter te worden.

Het hoekenwerk vind ik super tof. Vooral bij juf Agnes.
Het schaatsen vond ik ook super leuk maar in het begin kon ik het nog niet. Een beetje later kon ik het al veel beter!
En nu we tutorlezen, kan ik al veel beter lezen.
We doen leuke dingen in de klas: knutselen, rekenen en tussendoor spelletjes, ...

Groetjes Anissa XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...