Pagina's

donderdag 20 december 2012

Creacircuit



We hadden vanmiddag een creacircuit met de kinderen van het derde leerjaar.
'n Dikke dankjewel voor Chris, de oma van Kato en voor Diane, de mama van juf Sofie, die ons kwamen helpen!
Ook 'n mateloze merci voor juf Agnes die alles voorbereidde!

Maar hoe ging dat dan? En wat deden we precies?
Tja, daar vertel ik niks over.
Daar hebben we reporters voor.
Toch?!

Komaan, meisjes en jongens, kruip in je pen (of je toetsenbord)!
Mailen of mailformulier invullen.

20/12/2012 - 20:49
Donderdag 20 december 2012 hadden we een creacircuit in het 3de leerjaar.
De oma van Kato kwam helpen.
En de mama vam juf Sofie kwam ook helpen.
We hebben kerstkaartjes gemaakt met een aardappel. Geschilderd. Gescheurd. Met klei gewerkt. En getekend.
Mijn kleiwerkje is al KAPOT! Dat heeft mijn broer gedaan!
Eerst hebben we over het Einde Van De Wereld gepraat.
Maar ik geloof het NIET!
Spijtig, nu ben ik klaar. Maar de volgende keer maken we meer pret dan ooit!

Uw reporter,
David

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...