Pagina's

donderdag 29 november 2012

Echt gebeurd


Olivier vertelde en Elias typte.
Waarom dan?
Dat lees je hieronder.

We gingen met de hele klas schaatsen in Antarctica.
Iedereen vond het heel leuk, maar op het laatste moment was Olivier gevallen en … hij moest naar het ziekenhuis!

Toen we terug op school waren, mochten we allemaal naar Olivier gaan kijken.
Hij had zijn pols gebroken!
Hij vertelde hoe het gebeurd was. Hoe ze het hebben opgelost. En ook dat hij wel een beetje bang was.
Toen was iedereen blij dat hij terug was.
Groetjes,
Elias en Olivier!

2 opmerkingen:

  1. we gingen schaatsen.
    En dat was heel leuk!!!
    Maar in het beging kon ik het niet,en toen was ik nog bang omdat het heel glad was.
    Maar toen ik de hele tijd was aan het oefenen lukte het wat.

    Het hoekenwerk vind ik ook heel leuk.
    We doen vele leuke dingen in de klas b.v. knutselen,versje leren,en evuntueel tusse door spelletjes!!!

    Groetjes,
    Anissa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We gingen schaatsen.
    Maar in het beging lukte het niet, omdat het nog te glad was.
    Maar een beetje later kon ik het wel.
    Het was super leuk!!!

    In de klas doen we veel leuke dingentjes b.v.knutselen,hoekenwerk,versjes leren....

    Groetjes
    Anissa

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...