Pagina's

maandag 12 maart 2012

Gedichtenboom (2)


Onze gedichtenboom ziet er fantastisch uit!
Vanmiddag maakten enkele assistenten en ik er foto's van.
Je ziet 't hierboven.
De helpers houden een zwart doek op als achtergrond. Dan komen al die creatieve maaksels beter tot hun recht.
Vandaag plukten we ook al een eerste gedicht. Het ging over de specht die iets had met een gat.
Dag na dag zullen de andere gedichten volgen.
Dat doen we omdat dit weekend de Jeugdboekenweek begon. Vanmorgen openden wij die op school. Met onze dierenknuffels en met liedjes.
Wil je dáárvan de foto's bekijken? Klik dan hier.

15/03 - Reporter!
Dag meester;
Met de weektaak was het niet zo makkelijk.
Want ik moest dat 3 keer schrijven!
Eén keer omdat ik de eerste letter fout had.
Nog een keer omdat ik de laatste letter fout had.
Maar de derde keer was het eindelijk gelukt!
Toen vonden geen wc-rol!
Nu heeft iedereen het af.
En elke dag nemen we een rolletje er af.

Toon 

En dan moest Toon van mij deze tekst nog eens herwerken!
Want wat vergeet hij altijd? HOOFDLETTERS en .,?!
Maar nu krijgt hij toch zijn bon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...