Pagina's

zondag 19 februari 2012

Presentatie


Vrijdagnamiddag, net voor de vakantie, brachten Bo en Ilan ons een verbluffende presentatie over Costa Rica. En ze gaven er ook nog een prachtige uitleg bij.
Die twee hebben dat helemaal zelf in elkaar geknutseld en voorbereid! Alsof ze zoiets al honderd keer gedaan hebben! Prachtig.
Hierboven kan je de presentatie nog eens bekijken.
Iemand zin om kort op te schrijven hoe het ging en wat hij/zij er van vond? Stuur me een mailtje.
Of zet het bij de reacties.


22/02 - Ada schreef een reactie:

Dag meester Marc,
Ik wil graag iets schrijven over de presentatie van Bo en Ilan. Ik ga over de leukste prenten iets vertellen. 
Ik vind dat de mensen in Costa Rica mooie kleding dragen omdat er zoveel felle kleuren in zitten. Dat is vrolijk. 
De eetgewoonten lijken mij minder gezond dan bij ons. Ik vraag mij af of ze genoeg fruit eten. 
Er leven veel verschillende dieren. Sommige zou ik niet graag tegenkomen zoals de krokodil, de slang en de panter. 
Ik vond het grappig dat Bo en Ilan de dieren die in Costa Rica leven vergeleken met kinderen uit onze klas. Leuk dat ze mij als een papegaai zagen!

Ja, vooral omdat ze de goede eigenschappen van die dieren en kinderen bedoelden. Maar waarom zetten ze mij dan bij de boten!? Wie legt mij dat eens uit?

2 opmerkingen:

  1. Dag meester Marc,

    Ik wil graag iets schrijven over de presentatie van Bo en Ilan. Ik ga over de leukste prenten iets vertellen. Ik vind dat de mensen in Costa Rica mooie kleding dragen omdat er zoveel felle kleuren in zitten. Dat is vrolijk. De eetgewoonten lijken mij minder gezond dan bij ons. Ik vraag mij af of ze genoeg fruit eten. Er leven veel verschillende dieren. Sommige zou ik niet graag tegenkomen zoals de krokodil, de slang en de panter. Ik vond het grappig dat Bo en Ilan de dieren die in Costa Rica leven vergeleken met kinderen uit onze klas. Leuk dat ze mij als een papegaai zagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ilan en Bo hebben een presentatie van Costa Rica gedaan.
    het was echt een mooie presentatie!
    en het kwam goed uit want daar wist ik niet veel van!
    ik geef de presentatie van Ilan en Bo:10/10

    groetjes Zoë

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...