Pagina's

donderdag 2 februari 2012

Koud, hè?!


Ikzelf voel het niet zo zeer. Maar ik kan het me wel voorstellen. Terwijl ik hoestend en proestend, piepend en kuchend door het raam kijk.
En mijn huisgenoten, die verkleumd binnen komen, zeggen het: koud, hè?!

Vanmorgen hoorde ik het liedje "Koud, hè?!" nog eens op de radio.
O, dat moet van lang geleden zijn! Ik ging het eens opzoeken. Van 1986!
Natuurlijk ook meteen gekeken of daar geen filmpje bij past.
En ja, hoor.
Je kan het hierboven bekijken. Ik hoop dat je 't grappig vindt. (Maar niet dat je 'r nog méér kou van krijgt ... !)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...