Pagina's

donderdag 15 december 2011

Nieuwjaarsbrieven


Dag meester en kinderen.
Joepie, het is bijna nieuwjaar!
En daarom gaan we een nieuwjaarsbrief schrijven. Je moet dan natuurlijk mooi schrijven.
Ik heb er 3 nodig. Eèn voor mijn mama en papa. Eèn voor mijn meter. Eèn voor mijn peter.
Ik ben altijd bang om mijn nieuwjaarsbrief voor te lezen. Dan denk ik dat ik een fout ga lezen.
Hebben jullie daar soms ook last van?
Groeten, 
Thaïs

Wel, je mag daarop antwoorden als je wil! Wie is er nog zenuwachtig als de nieuwjaarsbrief moet voorgelezen worden? Hoe voel je je dan? En hoe komt dat denk je? ...
Schrijf het maar bij "reacties".

1 opmerking:

  1. Hoi Thaïs en 3a!

    Ik vind het niet erg om mijn nieuwjaarsbrief voor te lezen.
    Ik wil altijd eerst.
    Ik kan bijna niet wachten,ik vind het leuk.
    Het probleem in onze familie is dat iedereen eerst wil.
    Dan trekken wij nummers.
    TIP: Trek het je niet aan als je een foutje maakt!

    groetjes
    Ada

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...