Pagina's

donderdag 6 oktober 2011

Sportdag


Verslag van de sportdag
We gingen allemaal in een cirkel zitten. Dan moesten we onze nummer kiezen en ik zat bij mijn eigen zus. Dat komt omdat we alle twee nummer 4 zijn.
Ik vond het het allerleukste toen ik bij meester Marc ging. We speelden ratten en raven en dat vind ik een heel leuk spel.
Ik vond het spel waar ze een moord hadden gepleegd ook wel leuk.
Tijdens de eerste pauze deelde Jonas koekjes uit. Bij mij zat er aardbeiensmaak op. Toen dacht ik: 'Mama Mia, da's lekker!'
En voor de rest was het allemaal nog heel leuk.

Maandag was het sportdag.
We gingen naar fort 4.
Het was daar tof!
Er waren een heleboel spelletjes.
Ik vond het daar 20 op 20.
Het 6de maakte ons bang.
En jullie waarschijnlijk ook?
Thaïs

Ik vond het heel leuk op de sportdag.
Mijn groep viel nogal mee. Ik zat met Lex en Timon als leiders in mijn groep. Er waren maar twee meisjes en ... negen jongens! In totaal dus elf.
Het leukste spel vond ik ratten en raven natuurlijk. Want daar stond de meester. 
Maar het leukste van al vond ik dat we derde waren. Maar eigenlijk maakt het niet veel uit of je eerste of tweede of derde bent.
Tot de volgende keer maar weer. Da-ag!
Julia

07/10
Maandag 3 oktober zijn we naar fort 4 gegaan.
Mijn ploeg en ik hebben veel spelletjes gedaan.
Bijvoorbeeld: doodlopen,  ratten en raven, baseball, Suske en Wiske en het bosspel.
Mijn ploeg is 2 keer verloren.
Toen gingen we terug naar school. We mochten nog eventjes spelen.
De bel ging. We mochten naar huis.
Tuur 

Ik vond de sportdag heel leuk.
De spelletjes waren allemaal leuk. 
Maar de spelletjes bij meester Marc: ratten en raven en voetbal, vond ik het leukst.
Dylan 

Maandag was het sportdag. Denk ik, want ik weet het niet meer. 
Maar toen waren we aan het stappen naar het fort en lag ik in het gips. Toen heb ik aan Gustaaf gevraagd of hij mijn rugzak kon dragen, omdat ik maar één arm goed kon gebruiken. 
We hebben veel spelletjes gespeeld en zijn maar een keer verloren.
Toen alle spelletjes bijna gedaan waren, dan zei meester Jan de nummers die het slechtste waren en de derde en tweede en eerste. 
Toen hoorden we dat groep 6 de eerste was en toen moesten we weten wie de moordenaar was en met welk wapen en wie er gedood werd. 
Het was juf Ann. En we moesten dat aan meester Jan gaan zeggen. Dan zei Raoul: Aah, die weten het al!
Toon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...