Pagina's

zondag 11 september 2011

Fanclub?


Drie kinderen mailden naar de meester. Zeker om te proberen hoe het werkt.
Want in de klas legden we dat al uit.
Je kan een e-mail sturen via de klaswebsite. Klik hier om meteen naar de juiste pagina te gaan.

Misschien denken die drie wel dat ze nu al een "Geen huiswerk-bon" verdiend hebben? Nee, hoor. Zo vrijgevig zijn we nu ook weer niet.
Weldra zal er genoeg gebeuren om een verslagje te schrijven voor ons klasweblog. Wie dan een fijne tekst instuurt, die kan zo'n bon krijgen. We spreken in de klas nog af hoe het dan precies moet.

In afwachting toch hieronder al de eerste berichtjes van die nieuwbakken klasreporters.

Ik vond het deze week heel leuk, vooral het lezen en het schrijven. Mijn poes staat nu voor haar eetbak te miauwen, want ze heeft veel honger en dorst.
Ada

Ik vind het leuk in de klas en ik vind vooral u tof en de kinderen vind ik ook wel tof.
Tuur

Dag meester Marc, 
De eerste week van het schooljaar is nu al voorbij.
Het was heel leuk.
En u was ook heel grappig natuurlijk.
Nu de dingen die mij iets zeggen over de eerste week:
Grote banken / veel uitleg / VRIENDEN /groot bord  /flipover.
Ik hoop dat u het fijn vond.

Ilan

1 opmerking:

  1. Grappig die poes. Ze heeft precies een heel groot hoofd. Ik hoop dat de poes die vis niet zal opeten.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...