Pagina's

dinsdag 24 mei 2011

Peter en de Wolf



Vandaag zijn we naar Peter en de Wolf gaan kijken. Dat is een toneelstuk met klassieke muziek. Verschillende muziekinstrumenten spelen elk een persoon. Een verteller vertelde het verhaal. De acteurs speelden wat de verteller zei terwijl de muzikanten hun instrumenten bespeelden.
Ik vond het een geweldig toneelstuk.
Lize

Ik vond het heel leuk! Ik vond het ook heel grappig: toen Peter de wolf had gevangen met het touw, leek het precies een hond.
Ik vind het leuk dat we al heel veel met de meester naar het theater zijn gegaan. Ik ben blij dat ik in 3a zit.
Emma

Het verhaal van Peter en de Wolf was langer dan het verhaal dat wij kenden van in de klas.
Er was een begin aan verzonnen met een boswachter die Boris heette en 6 kinderen uit het dorp van Peter. De acteurs zeiden niets, maar er was een verteller en de acteurs dansten heel veel. Er waren 13 acteurs en een orkest met 4 muzikanten. De eend was grappig! De wolf en de eend konden flikflakken en voorwaartse en achterwaartse salto!
Dit verhaal was leuker dan het korte verhaal.

Louis

Er mogen nog meer verslagjes komen, hoor! Mail maar.

Rosie schreef een berichtje over de knutselles met juf Ellen.
Lees het hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...