Pagina's

donderdag 28 april 2011

Sportdag



Ik nam foto's tot de twee batterijen van het fototoestel helemaal leeg waren!
Eigenlijk zou ik de beste foto's er uit moeten halen. En de rest weggooien. Maar ik kan niet kiezen. Iedereen staat er wel ergens leuk op.
En misschien wil iemand bij 't bekijken van al die foto's toch nog eens een verslagje schrijven?

Doen! Mail je tekst en maak een keer geen huiswerk. Over die leuke sportdag valt heel wat te vertellen, toch?!

We speelden heel veel spelletjes. We begonnen met golfen. Dan mochten we met een katapult schieten, met vissenvoer! En we speelden nog veel meer spelletjes. Dan was het middag. We hebben evenveel leuke spelletjes gespeeld. En dan was het tijd om terug naar school te gaan.
(Thomas)

Eerst zetten we onze rugzakjes per groep bij elkaar. Telkens moesten we doen wat de monitor zei. Het beste waren de circusspelletjes. Het was grappig iets op je neus in evenwicht te proberen houden. Of een bordje op een stok. Soms moesten we heel hard lachen. Het was wel tof.
(Eliasz)

Gisteren zijn we naar het fort geweest. Er waren verschillende scholen. We zijn eerst gaan golfen op het gras. Dan zijn we verhuisd naar het katapultschieten. Toen gingen we naar het spinnenweb. Het werd 11.45 u. Het was middag. Toen hebben we gegeten. Toen gingen we naar school. Het was fijn.
(Kato)

Het was supertof. We moesten eerst een golfpartijtje doen. Dan met de katapult schieten. Toen gingen we met een tennisbal in een paal gooien en nog veel leukere andere dingen. Ik vond het een super sportdag! Het eerste en het tweede en het zesde gingen niet mee. Ik hoop dat jullie ook hebben genoten van de sportdag?!
(Roos)

Joepie, joepie, de sportdag!
's Morgens om half negen stapten we van de school naar het fort 4. Daar was de sportdag. We begonnen met golf en dan katapultschieten. We moesten ook door touwen kruipen. Dat was niet echt gemakkelijk.
(Antje)

We gingen eerst golf spelen en ik had er een raak. Dan moesten we met een katapult tegen houten vierkanten schieten. En dan gingen we met de tennisballen in een hoge buis gooien. Ik had er 3 of 4 in! En we deden nog veel meer spelletjes.
(Louis)

Op de sportdag hebben we veel gedaan, zoals: golfen, circus, bosspel, ... En we hebben met visvoer geschoten. Ik vind het spijtig dat 't regende, maar het was toch leuk. Ik heb veel kinderen gezien die ik ken. Toe ik thuis kwam, was ik heel moe.
(Emma V.L.)

Op de sportdag deden wij samen met andere klassen golfen, jongleren, een bosspel, enzovoort. Sommige kinderen kenden daar veel kinderen. Spijtig dat het regende, maar duurde het niet zo lang. We hebben ook Twister gespeeld, een spel met gekleurde bollen op een groot zeil.
(Alissa)

We speelden allemaal sportspelletjes. En zo schoven we door. We hadden ook een pauze om je koek of fruit op te eten. We deden ook een bosspel. We moesten in het bos plakkaatjes zoeken. Daarop stond het antwoord van de vraag die we kregen. Het was keitof!
(Milan)

De sportdag was superleuk. We deden: katapult, golf, circus, jongleren, balans en nog veel meer. Het was wel spijtig dat alleen het 3de, het 4de en het 5de het deden. Maar het was super-, super-, superleuk, echt waar!
Maar Antje had iets aan haar voet en dan kon ze met sommige spelletjes niet mee doen. Dat was wel spijtig. En toch was het superleuk!
(Rosie)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...