Pagina's

vrijdag 1 april 2011

Ocharme!

Spijtig dat ik vandaag ziek ben, anders had ik de meester een flinke poets gebakken. Dat heeft hij nog tegoed!
Weet je wat hij vandaag deed? Hij zette op de klaswebsite "gratis huiswerkbon downloaden"! En dat was een dikke fop, want het is vandaag 1 april.
En gefeliciteerd nog voor Emma want Emma heeft de prijs van het geheim gewonnen en het juiste woord gevonden (cinema). Dank u, Emma. De prijs is dat heel de school naar "de cinema" mag. We gaan de oude film van Sjakie en de chocoladefabriek zien. Voilà. Dat is het.
Da-ag!
Rosie

P.S. Ik sta vol boebels en de dokter zegt dat het heel besmettelijk is. Heel de klas moet volgende week thuis blijven. We moeten veel thuis buiten spelen, dan genezen we vlug. De meester moet wel naar school komen, want het is een kinderziekte. En de meester moet al ons werk maken als wij er niet zijn! Flink werken, meester! En zonder fouten a.u.b.! (Anders geen paasvakantie!)

P.S. van de P.S. Meester, je mag mijn "geen-huiswerkbon" ook mailen, hoor.

Er is ook al een reactie van Nathalie.
't Is nog waar ook wat Rosie schrijft. Nathalie staat ook al vol boebels!

Dat was geen leuke grap, hoor. Dat was echt een superleuke grap wat op het klasweblog staat.
Cool meester!
Ik ben er zelf in getrapt. Superleuke grap, hoor. Van mij mogen er nog grappen op de site.
HA HA HA!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...