Pagina's

zondag 13 maart 2011

Batman


Verslag Jeugdfilmfestival van de schoolreporter ter plaatse: Maarten.

De meester had 4 kaarten om naar het Jeugdfilmfestival te gaan en die had hij verloot. De winnaar dat was ik. De film die ik had gekozen om te zien was Batman. Deze ben ik gisteren gaan zien met mijn papa, mijn grote zeer slimme en sterke broer en ook Milan. De film was zeer leuk maar in de helft van de film kwamen er toetgeluiden. Deze geluiden waren er omdat het nog een zeer oude film was die op grote rollen stonden en de machine die deze afspeelde was kapot. Dus moesten ze de banden op een andere machine plaatsen en terwijl dat gebeurde, kregen wij allemaal een koekje. De rest van de film verliep zonder enige problemen en was zeer leuk. Dus meester, je bent heel erg bedankt voor de leuke kaarten.

Onze andere filmjournalist schrijft dit:

Ik ben naar een film geweest: Batman. Met Maarten, de papa en de broer van Maarten. Ik vond de film heel leuk maar de film was soms wel eng, hoor. In de film kwam een slechte: de Joker. Hij is misschien wel de slechte, maar hij is soms wel grappig. Bedankt meester, voor de tickets!
Milan

'n Klein vraagje, Maarten en Milan: is het Batman of Badman?
Met t of d?!

1 opmerking:

  1. Ik ben naar een film geweest batman, met Maarten, de papa en de broer van Maarten. Ik vond de film heel leuk maar de film was soms wel eng, hoor. In de film kwam een slechte: de joker, hij is misschien wel de slechte maar hij is soms wel grappig. bedankt meester voor de tikets!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...