Pagina's

woensdag 23 februari 2011

Tutorlezen



Louis was eerst. Maar hij is nogal kort van stof. Gelukkig hebben ook Lize en Alissa een tekstje ingestuurd. Samen met de foto's hierboven krijg je zo toch een aardig beeld van wat het tutorlezen precies is.
Hier gaan we.

Iemand die goed kan lezen en ouder is, helpt een jonger kind om te leren lezen. Die helpers zitten in het 6de leerjaar en die noemen we tutor.
Louis

Elke maandag, woensdag en vrijdag doen we tutorlezen. Ik lees met Stijn. En ik vind het tutorlezen heel leuk. Hij zit in het zesde leerjaar. We hebben een leuk plekje gekozen. Daar lezen we om de beurt in een boekje. Stijn helpt me met moeilijke woorden. Zo leer ik beter lezen.
Lize

Tutorlezen is dat we met iemand van het 6de gaan lezen. Ikzelf heb er geen. We doen het alleen maandag, woensdag en vrijdag. In de tussenklas. We doen het een kwartiertje voor de speeltijd. Ik heb er geen, dus ik lees zelf in mijn boek. Rosie, Louis, Emma, Nathalie en Thomas ook.
Alissa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...