Pagina's

dinsdag 5 oktober 2010

Lore

Wat doet Lore daar?! En hier en hier en hier?!
(© Concentra en GvA - Maar dat kleine fotofragmentje hierboven zal wel geen kwaad kunnen, zeker?)

Dat moet jij ons nu toch eens vertellen, meisje. Want we hadden van 3a maar één reporter ter plaatse. En dat ben jij!
Dus kruip eens in je pen en vertel ons wat jij daar precies uitvoerde en waarom. Wij zijn echt benieuwd, hoor. Laat maar komen!

06/10 - Hier is Lore al, zie! En dit verslag is een dikke bon waard.

"Mijn mama werkt in De Singel. In De Singel is een nieuw gebouw gekomen en vrijdag was het opening. De prins en de prinses kwamen ook. Er werd iemand gezocht om de bloemen te geven. Mama die dacht: dat is iets voor Lore. Ik dacht: ik kan dat wel doen.
Ze zijn aangekomen met 8 polities. Het was spannend. Eerst heeft de burgemeester een hand gegeven en als ze binnen kwamen, heb ik de bloemen gegeven. Ik heb "Welkom in De Singel!" gezegd. Ik heb ook een kus van prinses Mathilde gekregen. Dan was ik klaar."

Maak dat mee, zeg ...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...