Pagina's

dinsdag 5 mei 2009

Zie: ZO! Het landschap

Vandaag maakten we een erg leuke uitstap naar Lier. Want ja, de mensen zeggen niet voor niks: "Lierke Plezierke"!
Ik mag natuurlijk niet teveel verklappen om onze reporters het gras voor de voeten niet weg te maaien. Maar toch, héél kort ...
Eerst hadden we een speur-, kijk- en doe-uurtje in het museum met juf Sara. Hier kan je ons werkblad nog eens zien dat we daarbij gebruikten.
Daarna wandelden we een eindje naar onze workshop schilderen.
Als - sorry, foutje - Aan echte ezels tekenden en schilderden we daar het stadszicht dat we door de ramen konden zien.
Kijk maar op de foto's.
En voor het overige ... rekenen we op onze verslaggevers.
Laat jullie berichtjes maar komen!

We zijn vandaag naar 2 musea geweest. Eerst gingen we met de bus naar Lier. In de bus vertelde Lucas griezelverhalen. Ze waren heel spannend.
Toen we in het museum waren, kregen we een doosje met potloden en een werkboekje. Dan moesten we landschapsschilderijen zoeken. Daarna gingen we naar een ander museum. Daar moesten we het landschap schilderen. IK VOND HET SUPER LEUK!!!
Groetjes van Matthijs

We zijn naar het museum geweest!
Ik vond het eerste museum niet zo leuk. Het zoeken naar schilderijen deed ik niet zo graag.
Maar het 2de museum vond ik wel leuk. Je kon jezelf uitleven als een echte schilder.
Er waren rare, leuke, boze en nog vele andere schilderijen.
Ik geef 8/10. Jij ook?
FLORETJE!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...