Pagina's

maandag 9 maart 2009

Schaatsen in Antarctica

Hier zie je Elsje Peeters uit onze klas die vanmorgen tijdens het schaatsen in Antarctica een klein ongelukje had ...
Alle overige meisjes en jongens brachten het er gelukkig zonder kleerscheuren vanaf.
Ik ben benieuwd hoeveel reporters er deze keer verslag zullen uitbrengen. Sander was alweer de eerste. Om half vijf liep zijn mail al binnen! Die kerel wil toch echt niet graag huiswerk maken ...

Liefste meester en klasgenootjes,
We zijn vandaag gaan schaatsen.We moesten met de bus helemaal naar Wilrijk gaan. We moesten een beetje wachten en als het aan uw beurt was moest je de maat van uw schoen zeggen en dan uw pas afgeven. Dan deden we de schaatsen aan. Dan moesten we naar de baan gaan en proberen te schaatsen. Ik vond het niet zo moeilijk maar toch ook niet zo gemakkelijk. Ik ben maar drie keer gevallen. Ik heb me wel soms aan de kant vastgehouden. Het was er niet zo koud, 8 graden heeft mijn Ilke gezegd. Ik vond het leuk en ik wil het volgend jaar nog eens proberen. Na het schaatsen zijn we terug naar school gegaan met de bus.
Groetjes van Sander.

Maandag 9 maart gingen we schaatsen.
We vertrokken met de bus naar het ijsstadion.
We deden de schaatsen aan en begonnen er aan.
Eerst kon ik het niet echt goed.
Een beetje hulp van Jolien mijn zus kwam goed van pas.
Maar ongeveer het laatste half uur ging het echt stukken beter.
Ik ben maar ongeveer 10 keer gevallen.
Deze keer gelukkig niet op mijn rug of hoofd.
Ja, en toen, natuurlijk, tegen de middag terug met de bus naar school.
x
Inne

Maandag 9 maart gingen we in Antartica schaatsen. Het was mijn eerste keer. In het begin was het nog wel een beetje moeilijk maar uiteindelijk lukte het toch nog goed. Ik ben maar één keer gevallen omdat ik tegen Marie ben gebotst. Ik vond het heel leuk omdat ik het nog nooit had gedaan en het lukte toch nog goed.
Groetjes,

Anouck.

We zijn met de bus naar Antarctica geweest om te gaan schaatsen.
We moesten eerst onze schaatsen aandoen en dan gingen we op de schaatsbaan.
Wauw, was dat even moeilijk! Na wat oefenen begon ik het te kunnen.
Voor mij was dit de eerste keer dat ik op de schaatsbaan ben geweest.
Ik vond het heel leuk, vooral het vallen.
Groetjes

Lex

Wij gingen met het 3de, 4de, 5de en het zesde schaatsen.
Er waren karretjes voor kinderen die niet goed konden schaatsen.
Er waren ook jongens van een andere school die in plaats van de karretjes te gebruiken er op gingen zitten en je onderuit probeerden te krijgen. Dat was niet zo leuk, ik zelf ben er ook met gevallen.
Ondanks dat was het nog heel plezant om met mijn vrienden te schaatsen.
De groeten van Lucas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...