Pagina's

vrijdag 23 juni 2017

Schoolreis


Hallo,
Wij zijn met heel de school naar de Lilse Bergen geweest.
Ik vond het superleuk maar wel wat warm.
Maar er waren vijvers om in te zwemmen, oef!
We gingen in de schaduw zitten met onze rugzakken. Dat is slim.
We gingen met de bus heen en weer. Dat is  nogal logisch.
Dan waren we weer op school. JAMMER!
Dan konden we nog een kwartier spelen en dan moesten we naar huis.
Leuke dag, hé?!
Groetjes,
Floor

***

Hallo iedereen,
We zijn op schoolreis geweest naar de Lilse Bergen.
Eerst moest je met de hele school in 4 of 5 bussen gaan zitten. In de heenrit zat ik naast Hannah en in de terugrit naast Odette.
Toen we er waren, mocht je je zwemkleren aandoen. En gaan zwemmen; logisch.
Daarna mocht je gaan spelen maar je moest niet zwemmen of je mocht ook de hele tijd zwemmen.
En we moesten samen ons middagmaal opeten.
Het was echt super LEUK!!!
Anna

***

Hallo allemaal!
We zijn op schoolreis geweest in de Lilse Bergen.
Het was daar super leuk.
Ik ben daar in het water geweest.
Het was daar wel superwarm.
Maar ik heb een kuikentje gekregen.
Het grote gele kuikentje.
Thuis piept het wel hard omdat zij haar vrienden mist.
Maar ik vind het kuikentje wel tof.
Mijn broertjes vinden het ook leuk.
Wij moesten ook een spreekbeurt doen over een dier.
En ik had het over de giraf gedaan.
Het was tof.
Groetjes,
Odette

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...