Pagina's

maandag 17 april 2017

Zesde vakantieblogger



Hallo iedereen,
Zaterdag gingen we met de buren naar de Vlaamse Ardennen. Papa, Elias en Stief (onze buurman) gingen fietsen op hun koersfiets en 6 hoge hellingen fietsen. 

Mama, Lies, Fee, Lis, Katleen en ik (Fee en Lis zijn onze buurmeisjes en Katleen is onze buurvrouw) gingen een wandeling van 7 kilometer maken.
Zondag kwam onze familie brunchen voor Lies haar verjaardag. En daarna gingen we naar een boyborrel voor ons nieuwe neefje Jasper. Er was op de babyborrel ook een heel klein quizje. Je moest raden hoeveel Jasper weegt en de eerste prijs was een heel erg grote chocoladen paashaas.
Zondag heb ik ook lotjes voor de tombola op Elias zijn school gekocht. De eerste prijs is een iPad en ik hoop natuurlijk dat ik de die zal winnen! 
En maandag (vandaag) zijn we samen met de familie van Hanne naar de bloementuin van de koning en koningin gegaan.
De vakantie is gedaan maar dat is niet erg. Buiten dat ik dan terug vroeg moet opstaan wat je wel terug gewoon wordt. Want dan kan ik eindelijk mijn vrienden terug zien!
Nog vele groeten van ...

Anna!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...