Pagina's

maandag 17 april 2017

Vijfde vakantieblogger


Hallo beste klasgenootjes!
Vandaag was ik een grote fietstocht van 6 km gaan maken met mijn papa. In het begin was het echt zo leuk maar dan was het echt niet leuk. En weten jullie waarom? Ik was gevallen! Heel mijn neus was in bloed. Toen was ik maar met mijn papa naar huis gevlucht. Als ik thuis met mijn papa was, had mijn mama mijn neus verzorgd.
En dan een uur later was ik met mijn mama groenten gaan zetten. Dat was echt MEGA leuk. Want ik was helemaal over mijn bloedneus heen.


Daarna heb ik naar mijn oma in Polen gebeld. Want onze hond is heel erg ziek geworden! Die was door een auto overreden. Dat was 's morgens. En dan heb ik weer 's avonds naar mijn oma gebeld.
En weten jullie wat er daarna met mijn hond gebeurd is? Mijn hond is gestorven. Ik was een half uur blijven zitten en wenen.
Maar ja, ik ben toch blij dat de school terug begint.

Groetjes,
Oliwia

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...