Pagina's

zaterdag 15 april 2017

Vierde vakantieblogger


Hallo iedereen,
De eerste week van de vakantie gingen Lies en ik naar een opvang op mama's werk. Elke dag was er een thema. Er was boerderij, er was ook circus ... Daar heb ik een nieuwe vriendin gemaakt die Karlijn heet. 
En vrijdag zijn we naar zee gegaan en daar was Maaike ook. Tot zondag. Wij bleven er tot donderdag. Aan de zee hebben we vooral bloemen van crêpepapier verkocht. Toen ik daarna bloemen ging kopen, zag ik Wiske, een vriendin van de scouts - waarmee ze is gestopt - en van de jeugdboekenweek. Later vertel ik wel wat dat is. 
Maar er is ook wel iets minder leuk; de vakantie is al voorbij! Maar het toffe is dat ik dan weer mijn vrienden en vriendinnen terug kan zien!
Groeten van Anna.

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...