Pagina's

woensdag 26 april 2017

Geduld


Hallo beste vrienden en vriendinnen,

Maandag 24 april hadden wij kristallen gemaakt.
Dat was zo cool als niks!
🙉
De meester heeft ons alles heel goed uitgelegd. Eerst moesten wij een doorzichtig potje hebben.
Wij moesten in dat potje water doen. En dan moesten wij naar de meester gaan voor zout. De meester heeft 2 lepels zout in dat potje gedaan en dan moesten wij roeren. En we roerden en roerden en roerden. En dan moesten wij weer naar de meester gaan om er nog 2 lepels zout bij te doen. En daarna moesten wij weer roeren. Heel goed roeren. 

En als wij klaar waren, moesten wij een stokje pakken en dan een draadje wol aan de stokje doen. En de wol mocht de grond van het potje raken. Daarom moesten wij dat draadje knippen. En dan moesten wij aan het eind van het draadje een spijker aan doen. En dan waren wij klaar.
Maar wij moesten alleen dat stokje met die wol en spijker op onze potje zetten. En daarna op de vensterbank zetten en nu alleen wachten.

En ik was vlug klaar, dan dacht ik dat ik andere kinderen zal helpen. En ik heb Suhelija maar geholpen. En dan zei Suhelija: Oliwia jij bent mijn held! 😍
En dat was het.
Nog veel groeten van Oliwia
. 😊

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...