Pagina's

dinsdag 21 maart 2017

Steve Jobs

Dag iedereen! 
Kennen jullie het boek van Steve Jobs? 
Wel, dat is de man die het merk Apple heeft bedacht. Je weet wel, van computers en zo. 
Daar bestaat een boek van en ik heb die al gelezen. 
Het gaat over zijn leven en hoe Apple bestond. Het boek is grappig en soms wel erg. Je moet het eens lezen. Op de laatste bladzijde staat dat hij dood ging op zijn 56 jaar. Ik vind dat wel vroeg. Maar hij had kanker. 
En nu verklap ik niets meer. Niet vergeten te lezen.
Da-ag!
Oskar

Dat doet mij denken aan mijn eerste computer. In 1990. 
Piepklein en met een zwart-witscherm ...


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...