Pagina's

dinsdag 14 maart 2017

Oliwia Langkous


Hallo beste klasgenootjes,
De Jeugdboekenmaand is al lang begonnen.
Ik vind boeken lezen heel erg tof.
Raad eens: wat is mijn hobby?
Weten jullie het al?
Ja natuurlijk, mijn hobby is boeken lezen.
Ik lees elke dag boeken.
Zelfs als ik thuis ben.
Dat moet van mijn mama.
Zaterdag en zondag maak ik zelf een jeugdboekenweekend.
Dat betekent dat ik in het weekend boeken lees.
Dus dat was het. Nu zal ik iets anders vertellen.

Op 21 maart is mijn broertje jarig.
Hij wordt 1 jaar.
Mijn mama heeft al een taart besteld voor hem van Bumba.
Ik weet het, Bumba is heel erg saai.
Mijn broer kijkt elke dag Bumba.
Als ik mijn broer was, zou ik al lang dood zijn van dat kijken.
Ik lees alleen boeken.
Ik heb een lievelingsboek van Pippi Langkous.
En weten jullie wat er met mijn boek gebeurd is?
Mijn boek ligt al lang in de vuilbak!
Want mijn broertje heeft het gescheurd.
Maar mijn mama heeft een nieuw boek voor mij gekocht.
Dat nieuwe boek van Pippi Langkous is veel spannender.
En dat was het. Da-ag!
Groetjes,

Oliwia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...