Pagina's

zondag 5 maart 2017

Nog een vakantieblogger


Dag iedereen, 
Ik ga zeggen hoe mijn vakantie was en hoe het afloopt. 
De eerste 3 dagen was ik bij mijn oma en opa. Dat was heel leuk. Die middag aten we lekkere smosjes. Dan speelden we het spel "Ganzenbord" met mijn opa. Dat deden we drie keer en ik was 1 keer gewonnen en opa 2 keer. Toen aten we spaghetti. En op het eind van de dag gingen we Basil halen van de musiceerdagen. Dan slapen. 
De volgende dag. Het ontbijt was lekker. Basil brengen naar de musiceerdagen. En toen spelen met Arthur. Tot het middag was. Dan middageten en dat was: lekker vlees met wortelen en aardappels. Dan weer spelen met Arthur tot de avond. Dan naar de singel voor het grote concert van de musiceeerdagen. Dat was heel mooi van iedereen. Om 10 uur was het gedaan. Te laat voor Arthur want op de terugrit had hij overgegeven. Maar gelukkig was dat snel voorbij. Toen we thuis waren gingen we direct slapen. 
Tot slot de laatste dag in het zwembad. En dan naar huis. 
Maar dat is niet alles. Op zondag heb ik een feestje van mijn neef met de familie. 
Dat was het dan. Hopelijk hebben jullie ook een fijne vakantie gehad.
Da-ag!

Oskar

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...