Pagina's

woensdag 29 maart 2017

Eén uur code


Hallo beste kinderen!
Ik ga het over het hoekenwerk hebben. Vorige keer zat ik bij Meester Marc. Dat was heel erg leuk.
Wij speelden op de computer een heel leuk spelletje. En ik zal nu het spelletje uitleggen. Eerst moesten wij een angry bird naar zo'n raar groen biggetje leiden. Voor het spel moesten wij naast elkaar zitten. Ik zat bij Jolien. Dat was ook leuk. Wij hebben afgesproken dat ik er 2 deed en zij ook.
Ik ga nu verder met uitleggen. Dus we moesten dan door allemaal blokken te gebruiken de angry bird naar het biggetje brengen. Dat was super super super mega leuk.
😘
Groetjes,
Oliwia


Eigenlijk leerden we hier in een speelse programmeeromgeving de eerste beginselen van de informatica ...
Wil je dat ook eens proberen? Klik dan hier.
Klik de filmpjes weg, maar lees wel goed de opdrachten en de hints!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...