Pagina's

woensdag 15 februari 2017

Poppenkast



Zelf poppenkast maken

Iedereen moest zelf in groepjes een poppenkastverhaal maken.
We schreven de tekst en kozen handpoppen en vingerpoppen.
Dan moesten we een paar minuten oefenen.
Zo veel mogelijk groepjes mochten hun poppenkast al doen.
Maar niet iedereen kon op vrijdag.
We moesten ook onze eigen accesoires maken. 
Dat vond ik het leukst!
Ik deed mijn poppenkast met Jade.
Ik vond dat iedereen het heel goed deed!

Groetjes,
Ines



Hooooi mensen,
We hebben poppenkast gespeeld in de klas op 6 februari 2017.
Het was op vrijdag en maandag.
Het was heel leuk!
Mijn partner was Lowietje. Hij is mijn vriend.
Het was heel grappig en de hele klas moest lachen.
Dag klasweblogers, dag meester Marc van 3a en dag juf Sofie van 3b

Genevaldo

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...