Pagina's

donderdag 9 februari 2017

Boekenweervrouw


Dag beste kinderen van 3a.
Vandaag hebben wij iets heel leuks gedaan.
Vandaag heeft de meester voor het eerst onze weerberichten gefilmd.
Dat was natuurlijk leuk. Ik was wel heel zenuwachtig want ik dacht dat iedereen ging zeggen dat dat van mij stom en lelijk was. Maar ik heb mijn best gedaan.
Morgen gaan wij turnen en dat vind ik heel leuk. En na het turnen ga ik spelen met mijn vriendinnen: Alicia, Suhelija en Lina. Ik hoop dat wij dan van de meester de bib schoon mogen maken. Want gisteren waren wij begonnen en wij willen het afmaken.
Nog veel vriendelijke groetjes,
Oliwia


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...