Pagina's

donderdag 9 februari 2017

Aanrader

Oskar stuurt een boekentip:


TIP voor meester Marc. 
Ik weet het meester Marc, je bent fan van Roald Dahl maar je moet eens een ander boek leren lezen. Zoals Joe Biljoen van David Walliams. Ik ben er zelf in bezig en ik vind het een heel goed boek.
En David Walliams is de nieuwe Roald Dahl. Dus meester, probeer het te lezen. 
Doe je het? Hopelijk wel.
Groeten, Oskar!

Ik heb het boek al eens vastgehad in de winkel, Oskar. Nu jij 't zo goed vindt, ga ik het zeker eens lezen.
Als er iemand nog boekentips heeft; laat maar komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...