Pagina's

maandag 19 december 2016

Bloggers


Dag lieve klasgenootjes! 
Ik ben naar Music for Life geweest in de Schorre in Boom. Drie radiomensen gaan er tot Kerstmis radio maken. Er stonden tentjes waar ze in kunnen slapen. 
Er was ook een reuzenrad. Ik ben daarop geweest. En ik heb ook een vlammetje gekregen. 
Ik heb Netsky en Linde Merckpoel gezien. Ik ben op tv geweest dat was supercool! 
Er waren veel mensen die geld hadden ingezameld. Bijvoorbeeld een man die geld had verzameld voor honden die gehandicapten helpen. 
Ik ga volgend jaar ook een actie doen. Wie wilt er meedoen?
Groetjes,
Hannah


Ik ga een mop vertellen: 
Er waren eens drie domme blondjes en ze stonden voor een rivier maar ze wilden naar de overkant. Ze mochten alle 3 één wens doen. De eerst wenste dat hij goed kon zwemmen, maar het lukte niet. 
De tweede wenste dat hij een boot had, maar dat lukte ook niet. De derde wenste dat hij bruin haar had en ... hij zag een brug staan en hij was wel aan de overkant geraakt!
En wat vonden jullie er van?                     
Groeten,
Oskar

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...