Pagina's

dinsdag 29 november 2016

Bloggers


Hallo iedereen,
Ik ben op weekend naar de Ardennen geweest met de familie Somers.
We waren met 82 mensen. Dat was daar superleuk.
Het dorpje heette Hamoir.
En er waren 2 honden; ze heetten Woef en Flor.
Maar van de honden was ik bang.
Er was ook nog een klein baby'tje en ze heette Olivia.
Da-ag!
Groetjes van Odette

***

Ik vind het jammer dat meester Seppe vrijdag zijn laatste dag had in 3a. 
En de knutselwerkjes zal ik missen!
Dries

***

Hallo beste mensen,
Wij zijn gaan schaatsen.
Er was een moeilijke baan en een gemakkelijke baan.
Maar meester Seppe was er niet meer en dat was spijtig.
En we hebben marsepeinen fruitjes gemaakt.
Dat was superleuk.
Dan had ik muziekschool en dat was ook wel prettig.
Da-ag! 
Groetjes, Odette

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...