Pagina's

zondag 20 november 2016

Bloggers

Meer weten? Lees de blogberichten hieronder!

Hallo, iedereen.
Vandaag moest meester Seppe geen les geven. Dus heeft meester Marc weer les gegeven.
Gisteren was ook een piloot gekomen.
Vandaag ga ik naar mijn nicht. Zij is jarig. Sorry, maar ik moet al vertrekken.
Groetjes,
Suhelija

***

Hallo, beste klasgenootjes.
Gisteren is naar onze klas een piloot geweest. En die piloot heette Cedric.

Piloot Cedric heeft ons een aantal dingen verteld. Wij moesten van de piloot ook een papieren vliegtuig maken. En Suhelija heeft mij daarmee een beetje geholpen.
Piloot Cedric heeft ons een map laten zien waar op dit moment vliegtuigen boven ons hoofd vliegen.
En voor de rest vond ik het een topdag.
Nog veel groetjes van Oliwia.


***

We hadden donderdag een echte piloot in de klas. Het was heel cool. Hij liet ons bijna alle deeltjes van een vliegtuig zien. En hij ging voor een half jaar naar Amerika, dacht ik toch. 
Daarna gingen wij naar 3b en 3b naar 3a. Want dan ging de piloot de uitleg aan 3b geven. 
En ondertussen waren wij taal aan het doen in 3b.
Groeten,
Oskar

***

Op zaterdag 12 november ben ik met de familie van mijn oma gaan wandelen in Asse. We hebben pizza gegeten en we mochten hem zelf maken. 
Dat ging zo: je hebt een half pitabroodje. Je smeert tomatensaus op het broodje en dan moet je het beleggen met wat  je maar wil. Dan pak je je broodje en dat moet je in een oventje steken en dan snel genoeg er uit pakken.
En we hebben ook gespeeld op de wii. Pol, iemand van mijn familie, had nog een kip en wij mochten die kip hebben. En die heet nu Kuifje en slaapt in een boom.
Groeten,
Oskar                    

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...