Pagina's

woensdag 5 oktober 2016

Dag van de Leerkracht


Hallo!
Het was vandaag Dag van de Leerkracht!
En iedereen had iets gemaakt maar ik niet en ik heb niks, oojeeee!!!!!!
Daarom wil ik mijn meester en mijn juf toch nog een hele fijne dag wensen.
Want ze doen het echt fantastisch!
En jullie zijn geweldig.
Juf Shana komt ons woensdag helpen bij het rekenen. Op vrijdag knutselen we samen in de namiddag.En meester Marc is echt grappig, lief en weet heel veel. Ik vind onze klas top!
Bedankt juf Shana en meester Marc.
Groetjes,
Floor

Dankjewel, Floor! En natuurlijk ook een dikke dankjewel aan iedereen die ons vanmorgen al verraste! Erg fijn van jullie.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...