Pagina's

donderdag 29 september 2016

Nog meer bloggers!

Hallo lieve klasgenootjes,
Vandaag was het weer een superleuke dag (zoals altijd!).
We gaan dit jaar allemaal veel bijleren en hopelijk wordt het niet te moeilijk😅. 

We zijn al bijna een maand verder en ik vind onze klas supertof en gezellig! 
Vrijdag hebben we vrijaf, maar dat mag wel eens voor 1 keertje hé 😅😄? 
Het is wel een beetje jammer want dan missen we wel het knutselen en de muziek tijdens de middag. Maar ik hoop dat het wel een heel tof en vrolijk schooljaar wordt 😊😄!
Groetjes,

Lina

***


Hallo allemaal,
Hier een raadsel- en moppenbericht van Floor. Ha ha ha.

Het eerste raadsel:
Rara, wat vraagt een olifant als hij in de bar zit?
(Antwoord: heel veel plaats!)
Mop 2
Ober! Er zit een vlieg in mijn ijsje!
Ik zie het meneer ... misschien is hij wel dol op wintersport?
Nu nog een laatste mopje:

Gelukkig is onze meester geen vampier!
Hoezo?
Omdat hij dan ook bloedtesten af zou nemen.

Zo, hebben jullie goed gelachen?  
Ik wel. Hahaha. Wat zijn we grappig.
Groetjes,

Floor

***

Wanneer ik een hele week de tijd heb om mijn huiswerk te maken, vind ik dat leuk.
En de maaltafels zijn makkelijk voor mij.
Alles wat we geleerd hebben was tof.
School is toppie!
Maar thuis is ook plezant.

Da-ag!      
Groetjes,
Jolien

***

Hallo meester,
Mijn zus is jarig. En we hebben al veel taart gegeten. Ze wordt 6 jaar.
Ze zingt de hele tijd en we worden er een beetje gek van. Gelukkig is ze heel schattig. Ze is gewoon heel blij. 

Spijtig dat mijn papa er niet is. Hij is aan het werken. Er is nog een stuk taart voor hem. Dan zal hij ook blij zijn. O nee, zal hij dan ook zingen?!
Matisse

Er is nog een stuk taart voor hem ...

1 opmerking:

  1. Zat ik ook maar in het 3 de dan kon ik verslagjes maken maar ik vind het ook tof om te lezen wat julie hebben beleeft😉

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...