Pagina's

maandag 26 september 2016

Naschokje

Hallo,
De eerste dagen waren al heel leuk.
En het kapsalon was echt de max.
Sportdag was ook superleuk. Baseball was het leukste.
De studie is ook heel leuk. Dan moet ik thuis geen huiswerk meer doen.
In de klas zijn de kinderen ook leuk.
Meester Marc is heel grappig. Ik hoop dat het jaar nog heel tof wordt.
Veel groetjes,
Lou

***

Coucou, c'est nous!
Samen met Oskar, Marie, Lies en Basil zijn we naar het overgangsweekend van de scouts geweest. Dat was echt heel leuk. De Givers (dat is de oudste tak) hebben allemaal dingen gesjord zoals een parkoers en een roetsjbaan. Dat vond ik het het tofste van het overgangsweekend! Het was precies een reuzenwaterglijbaan maar dan natuurlijk wel met een tuinslang en met beneden een zwembadje. Dat mocht met je ... KLEREN AAN!!!
Daarna ging ik met Oskar direct naar het feestje van Matisse op de boerderij van de boerderijklassen. Daar hebben we een ijsje gegeten, een eend, paard of egel gemaakt en een pinata. De kindjes voor Annamila hadden een ijsje en voor Matisse hadden we TNT van Minecraft.
Groetjes,
Anna

2 opmerkingen:

  1. Super tof!
    Jammer dat ik er niet bij kon zijn.🙁

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo, Yaron!
      Hoe is het nog met jullie daar in London?

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...