Pagina's

maandag 12 september 2016

Eerste bloggers!

Hannah en Odette
Vandaag maakten we kennis met onze klasblog.
Dat ging opperbest met ons nieuwe smartboard.
Meteen krijg ik hier vanavond al twee berichtjes toegestuurd.
Daarmee zijn Odette en Hannah de eerste bloggers van het nieuwe schooljaar!
Hier komen hun tekstjes:

Hallo!
De eerste dagen zijn al heel leuk. We hebben al mooie uiltjes geknutseld en we hebben al goed gerekend.
Ik vond de grote vakantie heel leuk, maar ik ben blij dat het terug school is.
En het is straatfeest geweest. Dat was heel leuk.
We zijn ook naar de rommelmarkt geweest.
En ik heb een leuke meester en ook een lieve juf.
Da-ag! Veel groetjes van Odette.

We zijn aan een nieuw schooljaar begonnen. Joepie!
Onze klas en onze meester zijn heel leuk!
Vinden jullie dat ook? 
Groetjes,
Hannah

3 opmerkingen:

  1. Ja, Hannah, ik vind het ook prettig in de klas met zulke toffe meisjes en jongens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja hoor we hebben een heel leuke meester maar ook juf.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...