Pagina's

zondag 25 september 2016

Bloggersexplosie!

Deze gegeerde bonnetjes zullen er ongetwijfeld mee te maken hebben ...
Ik kreeg de afgelopen dagen een overvloed aan blogberichtjes toegestuurd!

Maar zo hebben we het net graag natuurlijk! Hier komen ze.

De eerste dagen waren leuk.
We hebben al veel geleerd.
Meester Marc is heel lief.
Dries

***

Het was leuk.
De sportdag was ook leuk maar ik ben in een plas gevallen. Maar voor de rest was het leuk. Mijn groep was ook leuk.
De kapsalondag was ook leuk. Alicia kon ook goed een paardenstaart maken. De kinderen hadden ook superleuk haar.
Onze meester is superleuk.
Groetjes,
Suhelija

***

Ik vind het heel leuk op school, met de sportdag en nog veel meer dingen.
En nog een woord: school is top van mijn kop!
Getuar

***

Hallo, alle kinderen uit 3a.
We hebben een hele leuke meester en juf .
Alles wat we tot nu toe hebben gedaan vond ik leuk .
Ik weet zeker dat we nog moeilijkere dingen gaan moeten doen.
Maar word daar niet boos om, want school moet je nu eenmaal doen.
Groetjes,

Quinten V.

***

Ik ben voor de eerste keer naar de  Jeugdboekenjury geweest. Dat was superleuk! Het is in de bib op een plek waar de andere mensen niet mogen komen, dus leuk voor ons groepje.  
In ons groepje zitten Anna, Oskar, ik en Wiske, maar wel niet het stripfiguur. Ha ha ha!
Maar nu ga ik mijn verslag stoppen want ik moet gaan lezen.
Groetjes,

Floor

***

Hallo!
Het was heel leuk met het kapsalon Knip Knap. De meisjes moesten 2 staarten maken. En de jongens moesten een punker doen.
We hebben leuk spelletjes gespeeld.
In het fort was het ook leuk.
En we hebben nog heel wat andere dingen geleerd.
Da-ag! Veel groetjes,

Odette

***

Dag beste mensen. 
Ik ben de 21ste voor het eerst naar de Kinder- en jeugdjury geweest. Anna en Floor die waren er ook. We kregen de eerste twee boeken mee. De titels van die boeken zijn: De ronde van varken en De tuin van de walvis.
En toen Floor naar de WC moest, toen moest ineens iedereen naar de WC. Voor de rest was het nog een toffe dag.                           
Groetjes, 
Oskar

***

Hallo,
Ik heb echt de leukste meester van de wereld en ook de leukste juf van de wereld.
Sportdag vond ik ook heel leuk.
Taal is ook heel leuk.
Ik denk ook dat ik goed rapport ga hebben.       
Groetjes,
Karolina.


***

Hoi,
Met juf Shana was het al heel leuk in de klas ... en met de meester natuurlijk ook!
Met juf Shana knutselen we elke namiddag.
We hebben al verschillende dingetjes geknutseld:
Uiltjes voor aan de deur,
uiltjes iets groter voor aan het raam,
egels ook voor aan het raam,
en het nieuwe tandemlogo.
Ik had voor aan het raam een egel gemaakt .
Je moest allemaal soorten veertjes maken tot  je een klein hoopje had van veertjes.
Dan moest je alle veertjes aan je egel/uil lijmen.
Dat was wel leuk maar op een gegeven moment was je het wel een beu. Maar dat vond ik niet zo heel erg want het effect is wel HEEL MOOI!
Groetjes,

Anna!

Zo, dat zijn er al heel wat, nietwaar?
Niet alle tekstjes hebben minstens zes zinnen, maar voor de eerste keer wil ik dat wel door de vingers zien.
Wat me wel opvalt is dat we dringend een synoniemenlijst moeten aanleggen voor het woordje "leuk"! Zo kunnen we weldra een betere omschrijving geven dan alleen maar ...
Juist!
Jullie horen er nog van.

Welke andere woorden zeggen ongeveer hetzelfde als "leuk"?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...