Pagina's

woensdag 28 september 2016

B B B Bloggers!


Hallo,
Als je een berichtje schrijft, krijg je een Geen huiswerkbon.
En dat is prettig.
We hebben al veel in ons rekenboek gewerkt.
Maar rekenen is heel leuk.
Dus dat is niet erg.
Thuis hebben we ook al goed gespeeld.

Da-ag! 
Veel groetjes van Odette.

***

Meester Marc, 
de eerste dagen waren tof  en de sportdag was ook leuk.
De voetbal was de leukste sport.
We moeten ook superveel tafels doen en we moeten ook superveel lezen en we moeten veel plus oefenen en min oefenen.
Groetjes,
Romik

***


Ik ben zaterdag naar het blotevoetenpad De Lieteberg geweest. 
Het was heel erg leuk.
Het tofste was de waterval. 

Het water was koud en diep. 
Ik was vuil, maar gelukkig kon je op het einde je voeten wassen.
Gaan we er met de klas eens naar toe? 

Dries

***

Hallo iedereen,
In de klas was het al heel tof. Vinden jullie ook niet?
Ik vond het leuk om over onze stamboom te leren.
Ik had ook mijn eigen stamboom mee.
Daar hadden we ook over geleerd.
We moesten eerst bij mama de naam van onze mama schijven.
Ik moest dus Carolina schrijven. 
Karolina Jola en Oskar Lisbet.
Dan moesten we hetzelfde doen met onze papa, oma, opa, broer(s) en onze zus(sen).
Groetjes,
Anna

1 opmerking:

  1. Hallo wij hebben in de klas de zelefde stamboom gemaakt.Wij moesten de namen van onze family opschrijven.Maar wij hebben ook een andere stamboom gemaakt.Daar moesten wij ook de namen van onze family opschrijven.Wij moesten ook veel tekening maken of foto's opkleeven van onze family.Dat was heel leuk.Maar ik had gelukkig foto's bij.Nog een ding ik heb de leukste meester van de weereld.
    Groetjes Oliwia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...