Pagina's

dinsdag 17 mei 2016

Bosreporters


Hallo,
Wij zijn Janne en Hanne!
We zijn op bosklassen geweest.
Het was heel erg leuk, hoor.
We hebben vele leuke spelletjes gespeeld zoals: het grote recyclagespel, flosje-trek en nog veel meer …
We zijn ook naar het bos geweest met de natuurgids. Dat was heel saai. Want die bleef maar babbelen.
We hebben nog veel meer leuke spelletjes gespeeld maar daar hebben we nu geen tijd voor.
Da-ag!



Hallo,
Ik ben Fien!
We zijn met het 3de en het 4de op bosklassen geweest.
Toen we aankwamen, hebben we meteen spelletjes gespeeld.
We hebben veel spelletjes gespeeld.
Er was ook een Sterrenavond.
Ik deed een dansje en drie moppen.
Toen we weer aan het inpakken waren, was ik heel blij dat ik naar huis mocht.
Ik vond het heel leuk!
Da-ag.

***

Hallo, ik ben Michiel.
En ik ga jullie vertellen over bosklassen!
We zijn vertrokken om 8:30.
Toen moesten we karren gaan halen om onze bagage er op te leggen.
En we moesten wachten tot 2 uur omdat er andere kinderen waren geweest en ze moesten nog opruimen!
Dan moesten we onze kamers klaar maken. Dan gingen we een verkenningstocht maken.
Daarna gingen we eten.
Na het eten mochten we nog even spelen en zo ging het voort, 5 dagen aan een stuk. 
Groeten, Michiel xxx


Hallo, wij zijn Anna en Marie en gaan jullie vertellen over de bosklassen.
(Anna)  
Het was leuk, er kwam een bijenimker en zo zagen we hoe je een bijenkast kon maken.
We deden een groot spel, een recyclagespel, dat waren spellen met afval.
De aankomst was ook tof, maar we konden onze koffers pas om 2 uur naar boven doen. (Het derde dan.)
(Marie)
Ik vond het superleuk.
Ik vond het flosje spel het leukst omdat dat met kampen en zo was.
En het tweede leukste het vrijspelen en het derde leukste de andere activiteiten.
Om 2 uur mochten we onze kamers opmaken.
Dat was het.
Groetjes van Anna en Marie!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...