Pagina's

zondag 22 mei 2016

2 blogsters

Vorige week schreven Nore en Julie een tekstje voor de klasweblog. Zijn jullie benieuwd waarover het gaat?
Lees maar gauw verder...


Hallo,
Ik ben Nore en ik ga jullie vertellen over vorig weekend(14/05/2016-15/05/2016).
Zaterdag: de-max dansles,kei-toffe KSA, berengoede balletjesavond van de KSA en 's avonds nog logeren bij megaleuke Manuella (tante).

Zondag: prachtige paardenwedstrijd van Fien Paeps (die sprong met Solleke, haar paard, over allerlei hindernissen, wij supporterden). Leuke lentefeest van Ferre (neef)!

Maandag:met de toffe trein naar de zalige ZOO!

EEN WONDERLIJK WEEKEND !
En volgende week is het ook nog eens mijn verjaardag!

Groetjes,
Nore




Hallo allemaal,
Ik ga jullie vertellen over de sportdag. Ik vond het leukste het kajakken met mijn vriendinnen. De eerste keer zat ik met Merel en Axelle en de tweede keer met Amani en Hanne. En we hebben ook gedanst. Dat vond ik ook heel leuk en die dans hebben we ook met iedereen samen gedaan op het einde. We hebben nog veel meer dingen gedaan: voetbal, volleybal, basketbal,...
Groetjes
Julie



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...