Pagina's

maandag 18 april 2016

Toneel papa


Mijn papa gaat toneel spelen. Zondag, 17 april, ben ik samen met mijn broertje Raphael, naar de oefenronde geweest van het toneel. Ik heb mijn papa zien toneelspelen en hij was daar heel goed in.
Ik moest heel hard lachen met het stukje over een blinde en een meneer met lamme benen maar die op het einde toch konden zien en stappen.
Mijn papa moest een paar stukjes zeggen en liedjes meezingen. Heel de ploeg moet nog enkele keren oefenen en op 6 mei gaan ze voor de eerste keer voor de mensen spelen, dat heet de première.
In totaal moet mijn papa 7 keer toneelspelen. Het toneel gaat over Jezus maar een beetje grappig en soms wat griezelig door de lichten en het geluid.
De naam van het toneel is ‘Mistero Buffo’, jullie kunnen zelf ook komen kijken, zie www.playerwater.be.
Ik vond het superleuk en we zaten in echte cinémazetels. In het begin was ik een beetje zenuwachtig om mijn papa te zien optreden.
Daag en misschien tot op het toneel!

Groetjes,
Axelle en haar papa 

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...