Pagina's

donderdag 4 februari 2016

Suske en Wiske



Dag allemaal,
Ik ben Janne en ik ga vertellen over de musical van Suske en Wiske. Ik vond het heel erg leuk. Ik vond de liedjes leuk, de dansjes leuk, dus het toneel zelf was leuk.
Ik was een klein beetje nat maar dat geeft niet.
Da-ag!!!

Ik vond nog twee leuke promotiefilmpjes op YouTube.
In het eerste filmpje volgen we de Vlaamse acteurs bij hun bezoek aan Nederland. Daar liep de musical al eerder; van oktober 2015.
Het tweede filmpje is natuurlijk ook reclame. En het is de Nederlandse cast (de Nederlandse acteurs).
Maar het bijzondere daaraan is dat je heel het themalied van de musical kan meezingen!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...