Pagina's

zondag 17 januari 2016

Winterse trukendoos


Hallo, ik ben Marie en ik ga jullie iets over het PIME vertellen.
We hebben alles over het weer geleerd.
En we hebben ook veel over het klimaat en ook over de aarde gepraat.
We hebben zelf het weer gepresenteerd en we hebben ook opdrachten moeten doen en zo.
We hebben ook over de vier weerselementen geleerd.
Dat zijn: neerslag, bewolking, wind en temperatuur.
Je hebt ook van de wind de windrichting en de windkracht.
Dan hebben we ook allemaal opdrachten buiten moeten doen en dat was ook wel heel tof.
Maar wel koud, brr!
Dit was het dan.
Groetjes, Marie

***

Hallo ik ben Anna en ga jullie vertellen over onze uitstap naar het PIME.
We leerden daar over de temperatuur, neerslag, bewolking en de wind (richting en kracht).
En ik ben heel geïnteresseerd in het weer, want dan weet ik welke kleren ik moet aandoen (hihi)
en nog andere redenen. 
We zaten in 6 groepjes en moesten elk iets doen dat met de weerselementen te maken had.
Alles was heel erg leuk.  
En dat was ik, doei, doei!

***

Hallo ik ben Nyah en ik ga jullie vertellen over het PIME.
We gingen naar daar met een auto ik ging met Anna mee en Lowie en Marie gingen ook met Anna mee. Er waren nog meer andere mama's en papa's.
En we gingen over het weer leren.
We moesten af en toe naar buiten.
De weerselementen zijn: neerslag, wind, windkracht, temperatuur en bewolking.
Onze leervrouw heette Daniëlle en ze was heel leuk.
Xxx, Nyah

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...