Pagina's

maandag 4 januari 2016

Vakantiebloggers


Hallo,
Wij zijn Marie en Anna.
Wij gaan jullie vertellen over de kerstvakantie.
Marie:
Ik heb op woensdag de warmathon gelopen.
Dan moet je lopen voor een goed doel van Music for Life.
En ik heb 5 km gelopen.
Anna:
Ik ben gaan schaatsen in Antarctica, de schaatsbaan natuurlijk.
Ik ben ook naar zee gegaan.
En tot 3 uur opgebleven! Voor oudjaar.
We hebben allebei veel plezier gehad in de kerstvakantie.
Dat waren wij, doeidoei!


***


Hallo,
Wij zijn Pepijn en Wolf.
Wij gaan vertellen over de kerstvakantie.
Wij hebben veel gevierd.
Pepijn heeft heel lekker gegeten en Wolf heeft confetti geschoten.
Wolf kreeg de auto van Ninjago en een muurracer.
Pepijn kreeg een minion van 70 centimeter en heel wat centjes voor nieuwjaar.
En we hebben nieuwjaarsbrieven voorgelezen.
Da-ag!

***


Hallo,
Wij zijn Wannes en Bernd.
Wij gaan vertellen over de kerstvakantie.
Eerst gaat Wannes vertellen.
Wannes is naar Butgenbach geweest en ik ben naar Sunparks geweest.
Bernd is op kerstavond bij zijn oma en vava gegeten.
Gaan eten, bedoelen we.
Bernd is zondag bij zijn peter Kerstmis gaan vieren.
Bernd is ook naar de cinema geweest en ineens uit de film kwam een varkentje met een lange snuit en het verhaaltje is uit.
Da-ag!
Groetjes van Wannes en Bernd  

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...