Pagina's

vrijdag 8 januari 2016

Olifant



Ik heb, toen ik geboren werd, een olifant gekregen van mijn mama en papa.
Omdat mijn mama haar lievelingsknuffel ook een olifant was.
Mama heeft die knuffel ook voor haar geboorte gekregen.
Ik heb er eentje gekregen maar eigenlijk had mama er drie gekocht.
Eén voor thuis, één voor in de crèche en één als reserve.
Ik heb ze alle drie een naam gegeven: mama olifant, papa olifant en kindje olifant.
Mama en papa dachten dat ik het verschil tussen de knuffels niet wist. Maar dat wist ik wel!
Mama olifant heeft grote uitstekende ogen, papa olifant heeft kleine ogen en kindje olifant heeft grote ogen die niet uitsteken.
Ik vind ze alle drie even leuk!

Groetjes,
Ilya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...