Pagina's

donderdag 17 december 2015

Met vertraging

Het is al bijna Kerstmis en de Sint is weer naar Spanje.
Toch wil ik jullie de leuke Sintfoto's laten zien.
Het heeft een tijdje geduurd voor ik ze op de computer heb gezet. Maar hier zijn ze dan ...



Ik ben Lorenc en ik ga vertellen wat de Sint ons gegeven heeft.
De Sint bracht twee ballen. Een rode en een blauwe bal.
Hij heeft ook het spelletje UNO gegeven.
We kregen ook een puzzel.
Hij is bij ons op school geweest. Samen met de Zwarte Pieten.
We kregen veel strips en in de namiddag hebben we een film gekeken.
De film ging over een jongen die in de zak zat.
Leuk hoor!


De Sint kwam ook op bezoek op de speelplaats van Tandem 2.
Voor hem en de Pieten deden we een leuk dansje.

Dit dansje hebben we op voorhand goed geoefend in de klas. Kijk maar!




De Sint is met Zwarte Piet in de klas geweest.
Het was toen kei leuk want wij mochten bijna een hele dag spelen.
De Sint is ook bij mij thuis geweest.
Ik kreeg een step en Monopoly. Mijn broer kreeg ‘kliks’.
Op de trap lagen allemaal chocolade centjes.
Bij de cadeautjes lagen er snoepjes en pepernoten.
Ik denk dat de Sint wel heel rijk is. Of misschien maakt Piet al dat speelgoed?
De Sint moet heel veel namen kennen. Ze staan allemaal in het grote boek.
Hij heeft wel veel zwarte Pieten om hem te helpen.

Ilya

Op 4 december is de Sint in onze klas geweest.
We kreeg heel veel cadeautjes.
Dit zijn er een paar: valkuil, mega mindy time,…
We hebben de cadeautjes al veel gebruikt.
Ik ben nu in een strip van Jommeke aan het lezen.
Samen met Ilya heb ik ook al valkuil gespeeld.
Ik vierde het ook thuis en bij oma en opa.
Leuk hé!

Mauro


En wat we zeker nog willen zeggen...

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...